-

هوش مصنوعي تکنولوژي که قادر است با گرفتن اطلاعات کافي تصميم هاي هوشمندانه اي بگيرد.

با صحبت در مورد هوش مصنوعي اغلب به ياد تکنولوژي هايي مانند ماشين بدون راننده و هواپيماي بدون سر نشين خواهيم افتاد. اما بايد بدانيم که هوش مصنوعي قابليت حضور در زمينه هاي متعدد ديگري را هم دارا مي باشد.

هوش مصنوعي در ارتباط با سئو و محتوا


درک کلمات کليدي سرچ شده

موقعي که که کاربر براي واژه اي مانند ساندويچ در گوگل جستجو مي کند. اين الگوريتم ها مي توانند درک عميق تري از واژه جستجو شده داشته باشند. و درک کنند که جستجو براي ساندويچ احتمالاً به منظور يافتن رستوران هاي محلي يا ساندويچ فروشي هاي اطراف محل اقامت کاربر است. در ضمن يادگيري ماشين مي تواند حدس زدن را کنار گذاشته و واژه اصلي را جستجو کند.

جستجوي ملتي مديا

موتورهاي جستجو اين امکان را دارد بر اساس تصوير، ويدئو، صوت جستجو انجام دهند و شما بايد تصاوير، ويدئو ها و فايل هاي صوتي موجود در سايت خود را براي اين گونه جستجو ها بهينه کنيد.

آناليتيکس

با هوش مصنوعي مي توان درخواست مخاطب را فهميد و اگر اين درک به توليد محتواي مناسب براي کاربر منتهي شود. در اين صورت کاربران سايت، تعامل بيشتري با محتواي توليد شده خواهند داشت.

شرکت طراحي سايت بهپردازان با متخصصين سئو و بهرگيري از تکنولوژي هوش مصنوعي قادر به بهينه سازي سايت و بدست آوردن رتبه هاي خوب در پروژه هاي خود بوده است

نرم افزارهاي هوش مصنوعي در سئو و توليد محتوا باعث نتايج خيلي عالي مي شود

نرم افزارهاي که بطور مستقيم بر سئو سايت تاثير نمي گذارند :

o چت بات ها

o نرم افزارهاي هوشمند خريد

o آناليز بازار

o نرم افزارهاي پيشنهاد دهنده

سئو و هوش مصنوعي امروز بصورت طبيعي با هم در ارتباط هستند . و کسي که در طراحي سايت محتوا توليد ميکند نيازي نيست اگوريتم هوش مصنوعي بلد باشه هرچند که درک فرايند هوش مصنوعي به افزايش بهره وري محتواي توليد شده توسط او کمک خواهد کرد.

براي طراحي سايت سئو محور با ما تماس بگيريد

مطالب مرتبط در شرکت طراحي سايت بهپردازان :

طراحي بازاريابي شبکه اي

ساخت مالتي مديا

شرکت نرم افزاری






:: موضوعات مرتبط :
تاريخ : يکشنبه 2 دی 1397 | 15:37 | نویسنده : بهپردازان |